Lue lisää

Miten VP Paneeli toimii?
Korvaus
Tietoturvallisuus
Irtisanoutuminen
Kysymyksiä ja vastauksia

Miten VP Paneeli toimii?

Yrityksille on yhä tärkeämpää tietää, mitä kuluttajat ajattelevat, mitä tarpeita heillä on ja miten he itse kehittäisivät tuotteita ja palveluja. Vaikuttajana olet mukana mm. kehittämässä median sisältöä, antamassa palautetta mainonnasta sekä kehittämässä tuote- ja palvelutarjontaa sinulle mieluisaan suuntaan.

Saat äänesi kuuluviin vastaamalla web-kyselyihin, joihin saat linkin sähköpostitse. Kyselyt tulevat joko Valitut Palat / CIL Suomi Oy:ltä tai muilta yrityksiltä, jotka haluavat kuulla juuri sinun mielipiteesi. Klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä sinut ohjataan kyselylomakkeen alkuun. Voit vastata kyselyihin silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Paneelin jäsenenä et kuitenkaan ole velvollinen osallistumaan yhteenkään tutkimukseen. Jäsenyys on ilmaista ja luottamuksellista, ja saat kiitokseksi joka kyselyyn vastaamisesta pienen rahallisen korvauksen!

Korvaus

Aina kun vastaat kyselyyn, saat vaivannäöstäsi korvauksen, jonka suuruus riippuu kyselyn pituudesta. Korvaus yhdestä tutkimuksesta vaihtelee yleensä 0,50 euron ja 2,00 euron välillä. Vastattuasi ensimmäiseen kyselyyn alat siis kerätä omalle VP Paneeli -tilillesi rahaa.

Aina kirjautuessasi sisään VP Paneelin jäsensivuillesi, näet tililläsi olevan korvaussumman.

Kun tililläsi on 5 euroa tai enemmän, voit lahjoittaa summan WWF:lle.

  • WWF on hyväntekeväisyysjärjestö, joka tekee työtä luonnon hyväksi sekä Suomessa että maailmalla. Lue lisää WWF.fi

Kun tililläsi on 10 euroa tai enemmän, voit nostaa rahat PayPal-palvelun kautta tai vaihtaa ne Presentcard.fi-palvelun SuperLahjakorttiin.

  • PayPal -palvelun avulla voit siirtää ansaitsemasi korvauksen omalle pankkitilillesi. Voit myös käyttää ansaitsemasi korvauksen useissa eri verkkokaupoissa. Lue lisää paypal.com/fi
  • SuperLahjakorttia voit käyttää Suomen tunnetuimmissa liikeketjuissa, mm. Iittala, Marimekko, Suomalainen Kirjakauppa, Arabia, Stadium, Kultajousi, The Body Shop ja CDON.COM. Lue lisää presentcard.fi

Tietoturvallisuus

VP Paneelissa on tiukat vaatimukset henkilökohtaista tietoturvallisuutta kohtaan. Panelistien tunnistetietoja (nimi, sähköposti ja muut henkilökohtaiset tunnistetiedot) ei välitetä eteenpäin tutkimuksen toimeksiantajille. Kaikki henkilökohtaiset tietosi ovat turvatut, ja ulkopuolisten on mahdotonta saada haltuunsa tai väärinkäyttää niitä.

Panelistina profiilitietosi säilyvät VP Paneelissa, kunnes irtisanoudut jäsenyydestä. Panelistina sinulla on pysyvä mahdollisuus lukea ja muokata omia tietojasi jäsensivuilla. Tutkimustieto toimitetaan eteenpäin aina nimettömänä datana, tutkimusten vastauksia ei tallenneta henkilökohtaisten tietojen yhteyteen.

Jos haluat lisätietoa tietoturvallisuudesta, lähetä viesti paneelin ylläpitäjälle support@cint.zendesk.com.

Irtisanoutuminen

VP Paneelin jäsenyys on täysin vapaaehtoinen, eikä sido sinua mitenkään. Sinulla ei ole milloinkaan velvollisuutta vastata kyselyihin, vaan voit aina sähköpostikutsun saatuasi itse päättää osallistutko sillä kertaa tutkimukseen.

Voit milloin tahansa irtisanoutua jäsenyydestä ja poistaa henkilökohtaiset tietosi järjestelmästä. Jos haluat irtisanoutua, kirjaudu sisään jäsensivustolle ja valitse ”poista jäsenyys”. Samalla kun luovut jäsenyydestäsi, poistuvat myös kaikki tietosi järjestelmästä. Huomaathan, että tällöin menetät myös tililläsi mahdollisesti olevan korvaussumman.

VP Paneeliin ei ole sallittua rekisteröityä kuin yhdellä sähköpostiosoitteella. Kaksoiskappaleet poistetaan järjestelmästä ilman erillistä ilmoitusta.

Kysymyksiä ja vastauksia

1. Mitä teen, jos olen unohtanut käyttäjätunnukseni ja salasanani?

Jos unohdat käyttäjätunnuksesi tai salasanasi, klikkaa kirjautumissivun linkkiä Unohditko salasanasi? Saat hetkessä uudet tunnukset sähköpostitse.

2. Missä voin päivittää tietoni?

Kirjaudu sisään henkilökohtaiselle jäsensivullesi Kirjaudu. Voit muuttaa taustatietojasi milloin vain. Taustatietoja käytetään hyväksi, kun kyselyjä suunnataan erityyppisille kuluttajille.

Jos haluat muuttaa sähköpostiosoitettasi, lähetä paneelin ylläpidolle viesti osoitteeseen contact@cint.com.

3. Mistä näen, paljonko olen tienannut?

Voit tarkastella VP Paneeli -tilisi saldoa henkilökohtaisilla jäsensivuillasi, Kirjaudu.

Vasta ansaittu korvaus näkyy henkilökohtaisella VP Paneeli -tililläsi muutaman päivän kuluessa tutkimukseen vastaamisesta.

4. Paljonko saan korvausta kyselyyn vastaamisesta?

Korvauksen määrä riippuu kyselyn pituudesta. Korvaus yhdestä tutkimuksesta vaihtelee yleensä 0,50 euron ja 2,00 euron välillä.

Korvaus näkyy henkilökohtaisella VP Paneeli -tililläsi muutaman päivän kuluessa tutkimukseen vastaamisesta.

5. Miten saan korvauksen pankkitililleni?

Kun kirjaudut sisään henkilökohtaisille jäsensivuillesi Kirjaudu, näet tilisi saldon. Kun tililläsi on 10 euroa tai enemmän, voit siirtää ansaitsemasi korvaukset omalle pankkitilillesi PayPal-palvelun kautta. Lue lisää PayPal -palvelusta: paypal.com/fi.

6. Mitä voin tehdä ansaitsemillani korvauksilla?

Voit valita henkilökohtaisilta jäsensivuiltasi haluatko Presentcard.fi:n SuperLahjakortin, käytätkö PayPal-palvelua vai lahjoitatko korvaukset WWF:lle hyväntekeväisyyteen.

  • SuperLahjakorttia voit käyttää Suomen tunnetuimmissa liikeketjuissa, mm. Iittala, Marimekko, Suomalainen Kirjakauppa, Arabia, Stadium, Kultajousi, The Body Shop ja CDON.COM. Lue lisää presentcard.fi
  • PayPal -palvelun avulla voit siirtää ansaitsemasi korvauksen omalle pankkitilillesi. Voit myös käyttää ansaitsemasi korvauksen useissa eri verkkokaupoissa. Lue lisää paypal.com/fi
  • WWF on hyväntekeväisyysjärjestö, joka tekee työtä luonnon hyväksi sekä Suomessa että maailmalla. Lue lisää WWF.fi
     

7. Kuinka monta kyselyä minulle lähetetään?

Voit itse määrittää kyselyiden enimmäismäärän kuukaudessa omilla jäsensivuillasi.

8. Mihin rekisteröitymistietoni joutuvat? Ovatko ne turvassa?

Henkilökohtaisia tietojasi käsitellään erityisen luottamuksellisesti kuten tietoturvallisuuslaki määrittää. Kaikki henkilökohtaiset tietosi ovat turvatut, ja ulkopuolisten on mahdotonta saada haltuunsa tai väärinkäyttää niitä. Älä kuitenkaan luovuta käyttäjätunnustasi ja salasanaasi kenellekään.

Tutkimustieto toimitetaan eteenpäin aina nimettömänä datana, tutkimusten vastauksia ei tallenneta henkilökohtaisten tietojen yhteyteen, eikä niitä ole missään tilanteessa mahdollisuutta yhdistää vastaajaan.

9. Yritän vastata tutkimukseen, mutta tutkimus on täynnä. Mitä tämä tarkoittaa?

Kaikilla jäsenillämme ei ole aina mahdollisuutta tai aikaa vastata kaikkiin lähettämiimme tutkimuskutsuihin. Siksi olemme etukäteen asettaneet jokaiseen tutkimukseen tietyn vastaajamäärän, jonka haluamme. Kun riittävä määrä henkilöitä on vastannut, tutkimus sulkeutuu automaattisesti.

10. Miksi joskus en voi vastata kuin muutamaan kysymykseen?

Jotkut tutkimukset on tarkoitettu vain tietylle kohderyhmälle. Tällöin tutkimus alkaa muutamalla kysymyksellä, joiden perusteella määritetään sopiiko vastaaja etsittyyn ryhmään. Jos vastaaja ei sovi juuri kyseisessä tutkimuksessa haettuun kohderyhmään, päättyy tutkimus alkukysymysten jälkeen.

11. Miten vastauksiani käsitellään?

Kaikki vastaukset käsitellään anonyymeinä. Tutkimustieto toimitetaan eteenpäin aina nimettömänä datana, tutkimusten vastauksia ei tallenneta henkilökohtaisten tietojen yhteyteen eikä niitä ole missään tilanteessa mahdollisuutta yhdistää vastaajaan.

12. Miksi saan muita kuin Valittuihin Paloihin liittyviä tutkimuksia?

VP Paneeli on osa isompaa paneelikokonaisuutta, jossa eri toimijat voivat tehdä kyselyjä suomalaisille kuluttajille. Useimmat vastaajat pitävät mielekkäänä, että saavat kyselyjä vaihtelevasti eri aiheista. Voit aina valita haluatko vastata kyselyyn vai et.

Yes