Terveys ja hyvinvointi | Page 22 | Valitut Palat

Terveys ja hyvinvointi

Katastrofin uhatessa toiset säilyttävät malttinsa, toiset menettävät sen. Selviytyjät antavat meille hyviä neuvoja.

Maito on tärkein kalsiuminlähteemme. Terveellisiä vaihtoehtoja riittää niillekin, joille lehmänmaito ei sovi.

Vanhemmat käyvät loputtomalta tuntuvaa taistelua nuhaa, yskää ja mahatautipöpöjä vastaan. Pahimpia taudinkantajia ovat heidän omat lapsensa.

Kaikki, mitä jokaisen naisen ja miehen on syytä tehdä itsensä ja lastensa hyväksi.

Jopa kolmannes meistä jättää joskus lääkekuurin kesken. Se voi olla vaarallisempaa kuin arvaatkaan.

Nyt on lupa juoda kahvia, juosta asvaltilla ja pelata tietokoneella.

Tuottaako tukkasi päänvaivaa? Asiantuntijan ohjeiden avulla hiushuolet selviävät.

Kunnon yöunien jälkeen ihminen on toimintakykyinen, mutta huonosti nukkuneena olo on tokkurainen ja elimistö toimii puoliteholla. On vaikeaa ajatella selvästi, tehdä hyviä päätöksiä ja muistaa asioita, eikä seksikään jaksa kiinnostaa. Liian vähän unen seurauksena voi olla sydän- ja verisuonitauti, aivohalvaus, diabetes tai vähintään lihominen.

Sivut

Tilaa syöte RSS - Terveys ja hyvinvointi