rda_admin

From this author

Lohi sisältää runsaasti sydämelle, aivoille ja nivelille suotuisia omega-3-rasvahappoja. Siitä saa myös proteiinia ja sydäntä suojelevaa E-vitamiinia. Lohi on yksi harvoista ravintolähteistä, joka sisältää luita vahvistavaa D-vitamiinia.

Syksyn maistuvimmasta herkusta omenasta on moneksi, sillä se sopii niin leivontaan, jälkiruokiin, pääruokiin, salaatteihin kuin säilöntäänkin. Tässä sinulle muutama suussa sulava ohje!

Saroo Brierley ei tiennyt 25 vuoteen, mistä hän oli kotoisin. Sitten hän ryhtyi etsimään Google Earth -palvelun avulla tietoa alkuperästään.

Valmista makoisat vappumunkit käden käänteessä!

Näin valmistat itse vapun maistuvimman siman. Helppo ja takuuvarma ohje!

Lammas on pääsiäisen perinneruoka. Herkullisesta lampaanlihasta voit valmistaa mitä moninaisempia aterioita ja juhlavia makuelämyksiä. 

Tänä keväänä sinua saattaa vaania useita huonosti tunnettuja allergia-ansoja. Puiden ja heinien tuottama siitepöly saa totta kai aivastelemaan ja niiskuttamaan, mutta allergeenit saattavat löytää tiensä nenääsi hyvin yllättävillä tavoilla. 

Kävimme läpi suuren määrän laihdutustutkimuksia ja löysimme yllättäviä tuloksia: tietyt ruuat voivat auttaa kilojen karsimisessa. Näistä kolmestatoista ruoka-aineesta löytyy erikoisominaisuuksia, joilla voidaan hillitä elimistön taipumusta varastoida rasvaa.

Valmista itse suomalainen perunasalaatti.

Me suomalaiset rakastamme mansikkaa! Tästä keskikesän marjasta saakin valmistettua mitä moninaisimpia herkkuja, mutta siitä on myös moneen muuhun.

Sivut