Ruoka ja viini | Valitut Palat

Ruoka ja viini

Katso ihana piparkakku-ohje! 

Tässä vegaaninen vaihtoehto joulujuhlien tarjoiluun. Vegaaniset jouluherkut tekevät joulupöydästä entistä monipuolisemman. 

Tuoreet salaattipinaatin lehdet pehmenevät ja niiden maku korostuu pelkässä kypsän lohen lämmössä. Tarjoile tämä lämmin ja vitamiinipitoinen salaatti tagliatellepastan kanssa.

Parsan hienostunut maku sopii täydellisesti kevyen munakkaan kumppaniksi tässä ravinteikkaassa ja nopeasti valmistuvassa ateriassa. Tarjoile se salaatin ja oliiviöljyllä siveltyjen tomaattiviipaleiden kanssa.

Kaunis ja ihastuttavan makuinen hyvän mielen kuitujuoma antaa energiaa tuntikausiksi. Vadelmissa on myös runsaasti antioksidantteja.

Tämä keitto on koko perheen lohturuokaa parhaimmillaan. Se sisältää mureaa broileria, maukasta lehtikaalia, pehmeää purjoa ja vitamiinipitoisia luumuja, joten pysyt energisenä koko päivän. Tarjoile keitto rapean patongin kanssa.

Pehmeät nauriit antavat pippurista potkua ja paljon kuituja kesäkurpitsalle ja tomaateille tässä kerrostetussa munakkaassa. Maut kruunaa paahdettu briekuorrutus.

Mikä olisikaan parempi tapa saada välttämättömiä omega-3–rasvahappoja? Asettele tonnikalasuikaleet sitruunalla, valkosipulilla ja basilikalla maustetun papusalaatin viereen, niin herkullinen lounas tai alkuruoka on valmis.
 


Pähkinäiset uudet perunat ja kuitupitoiset härkäpavut muodostavat elegantin, makujen kyllästämän lämpimän salaatin. Lorauta niiden päälle yrttietikkaa ja tarjoile lehtimangoldin lehtien päällä.

Saat aurinkovoimaa lautasellesi, kun kokeilet värejä pursuavaa tomaattikeittoa. Tämä maittava ateria toimii niin täyttävänä välipalana kuin kevyenä päivällisenäkin.

Sivut

Tilaa syöte RSS - Ruoka ja viini