Ruoka ja viini | Page 17 | Valitut Palat

Sofa SaveriWalkVibrolegs

Ruoka ja viini

Mustikka sisältää runsaasti kehoa suojaavia antioksidantteja ja tuo lisäksi väriä ja makeutta tähän herkulliseen ruokaan. Tarjoile lisukkeena paistettua kaalia ja purjoa sekä rapeita pikkuporkkanoita.

Omenoista saa runsain mitoin terveyshyötyjä. Ne sisältävät paljon liukenevia kuituja, jotka auttavat alentamaan kolesterolitasoa. Yhdessä omenassa on keskimäärin vain 65 kaloria, joten ne ovat myös maukas, vähäkalorinen välipala.

Inkivääri antaa herkullista kirpeyttä tähän monipuoliseen kompottiin, jonka voi tarjoilla lämpimänä tai kylmänä, aamiaisella tai jälkiruokana – erinomaista jäätelön tai jogurtin kanssa.

Tämä kaunis ruohonvihreä keitto on tulvillaan pinaatin ja herneiden energiaa antavia makuja. Se valmistuu nopeasti – lisää vain piristävää jogurttia ja tarjoile.

Opi kastikkeen kokoon keittämisen jalo taito valmistamalla tämä tukeva porsaanliha-annos. Tämä ruoka soveltuu erinomaisesti kylmiin syysiltoihin.

Raparperi, kaneli ja sitruuna yhdistyvät tässä kirpeässä, mutta makeassa keitossa, joka sopii niin jälkiruuaksi kuin alkuruuaksi kesäaterialle.

Yksinkertaisen juustokastikkeen kera nautittava herkullinen parsa-ateria sopii lämpimäksi, maistuvaksi lounaaksi. Parsa tarjoaa täyslaidallisen terveyshyötyjä, joten parsaa kannattaa käyttää aina, kun sitä on tarjolla.

Jätä valmisketsuppi kauppaan – itse tehty maistuu paljon paremmalta.

Kalkkunaburgerit ja karibialaistyyppinen salsa hivelevät makunystyröitä. Salainen ainesosa omena antaa ruokaan mehevyyttä ja makua.

Vähärasvaisesta porsaan jauhelihasta, omenasta ja kevätsipulista koottu hampurilainen on yhtä maistuva vaihtoehto kuin lihaisa serkkunsa. Loraus chilikastiketta antaa sille juuri sopivasti potkua. Tarjoile jääkylmän oluen kaverina.

Sivut

Tilaa syöte RSS - Ruoka ja viini