Terveys ja hyvinvointi | Page 2 | Valitut Palat

Sofa SaveriWalkVibrolegs

Terveys ja hyvinvointi

Ensimmäinen askel on itsensä tarkkaileminen syyn selvittämiseksi.

Keskimääräisen ihmisen aivoissa on 86 miljardia neuronia ja triljoonia synapseja. Aivosolujen valtava määrä tarkoittaa, että mieli pystyy huomattavasti suurempiin koitoksiin kuin uskotkaan – kuten näihin näennäisen mahdottomiin tehtäviin.

Anti-inflammatorinen eli tulehdusta vähentävä ruokavalio voi auttaa sinua saavuttamaan parhaan mahdollisen terveyden sekä torjumaan sairauksia. Huippuravintoterapeutit kertovat, mihin ruokiin tässä ruokavaliossa kannattaa satsata ja mitkä kannattaa jättää syömättä.

Yhdysvaltain kansallisen diabetes- ja ruuansulatus- ja munuaissairauksien instituutin mukaan jopa 42 miljoonaa amerikkalaista käy vessassa alle kolme kertaa viikossa. Terveellinen ruokavalio auttaa pitkälti pitämään yllä suolen terveyttä, ja väärät ruuat saattavat pahentaa ummetusta.

Vaikka emme voi välttää vanhenemista, on mukava tietää, että on mahdollista hidastaa ikääntymisen aiheuttamia vaivoja tekemällä hyviä päätöksiä.

Kaatumisen aiheuttamat vammat ovat kasvava ongelma. Meidän kaikkien olisi syytä oppia ehkäisemään niitä.

Sokerista on vaikea luopua kokonaan, mutta jos onnistut siinä, voit saavuttaa eksponentiaalisia terveyshyötyjä – ja ne alkavat heti, kun saat makeannälkäsi kuriin. Näin se tapahtuu.

Hedelmiä ja vihanneksia ei ole pakko rakastaa, mutta näiden syiden vuoksi niitä tulisi silti syödä.

Sivut

Tilaa syöte RSS - Terveys ja hyvinvointi